rider-banner-icon
     
  • 中式
  • 亞洲菜
  • 甜品
  • 港式
  • 港式糖水

大糖 (太和中心) The Place

4.9 /5 星評分,66 評論
太和大埔太和路15號太和中心地下4號舖
Pamsy5/6/2026非常好,30度氣溫,雪糕冇溶!
yaki14/11/2025味道幾好,之前食過幾次(外賣堂食都有),但今次燉奶(蛋白) 比之前少,呢個都唔係問題,但比左個微暖我,呢樣先唔開心☹
Ruth2/4/2026叫三球的味道,綠茶變了芒果😨
hilda30/12/2025椰汁紫米露似一pat 漿糊,加左湯丸,入面係涷嘅。紫米硬又少。唔會再叫呢個。芒芒小丸子,d 小丸子偏硬。整體麻麻。應該不會再叫。
Maggie13/6/2026碗腐竹蓮子薏米蛋沒有味道、蛋亦都有點硬,失望。
Felix8/5/2026木瓜雪耳糖水是苦的
請餵我食物1/3/2026完全唔好食,個椰皇係椰漿加啲黐埋晒嘅西米+芝麻湯圓係未熟嘅!紫米露芋圓得三粒,唯一腐竹薏米蛋冇腐竹但好彩味道搭救到。
Ruby11/1/2026難食
Lam1/9/2025嗌12碗糖水,最後送得9碗過嚟。
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:3023:59