rider-banner-icon
     
  • 中式
  • 亞洲菜
  • 麵類
  • 京菜
  • 餃子

老北京餛飩皇 [跨區送遞] Old Beijing Dumpling Company

4.9 /5 星評分,100+ 評論
旺角花園街3-5號鴻威大廈地下1號舖跨區送遞能讓你在距離更遠的餐廳美食訂購;請注意運費及最低消費可能有別於一般訂單,送遞時間亦會較長。
li13/6/2026饺子很好吃
Charlie2/6/2026推薦C5。
Charlie2/6/2026蝦仁水餃很好吃。
Anthony20/4/2026Nice guys. Fast and polite people
22/2/2026嗌幾多次都喺咁好食
Lee14/1/2026成日食,牛肉煎餃無敵,又平又好食。花生醬面堂食好好食,但外賣乾左啲,下次唔該多返醬油。
Eunice28/12/2025everything a hot as always
may27/12/2025人参湯參味很重
may3/12/2025燉湯較想象中好,排骨還有肉味,不是煲到沒有味的湯渣,性價比高。生菜(全走)雖沒有調味,吃起來有菜本身的清甜。另,吃完沒有頭痛!!!
Esther26/11/2025很喜歡小餛吞的湯,好香好好味。患病沒胃口的媽媽也吃了一半。花生醬稍嫌太糊,但味道是好的。
19/11/2025餃子每一粒都塞滿餡,而且羊肉嘅勁香羊騷味超好食,可惜餃子喺用膠盒裝所以擺一陣就開始變凍,如果會附一細碗湯會更好
MRS27/7/2025覺得好有驚喜,酸菜餃好好味唔會太酸又夠特別,黑松露餃都唔錯,尤其是係啲餃子皮好薄👍🏻食過咁多間餃子呢間絕對係頭三甲精選👍🏻大拉皮係難忘咁爽
Nelson.Steph17/7/2025好味!會再幫襯!其實飯份量夠,我還以為很少,因為有人話少飯,但店主好好,給我多一碗飯,很好吃😋
Chrissy3/7/2025真係樣樣都好食,個海蜇頭真係唔可以錯過,超爽 超夠味 好好味
Roy24/8/2025(湯) 小餛飩雖則已分湯,但嚟到小餛飩已痴成一底餛飩餅…痴到分唔開…所以點食都會爛到一 pat pat… 至於拉皮…算把啦…嚟生人都唔會再叫…扯咗幾條努力食過就成兜放棄…
Mum17/4/2026食完勁口渴,勁重味精
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3023:59

餐廳資訊

跨區送遞能讓你在距離更遠的餐廳美食訂購;請注意運費及最低消費可能有別於一般訂單,送遞時間亦會較長。