rider-banner-icon
     
  • 亞洲菜
  • 韓式
  • 炸雞

Goobne Chicken (屯門時代廣場)

4.9 /5 星評分,500+ 評論
Shop 45-46, L1/F, Trend Plaza North Wing, 2 Tuen Lung Street, Tuen Mun-
Dorothy18/6/2026美味食品
Na3/6/2026雞好味,炸醬炒年糕一般
Gold13/5/2026GOOD
Mr.10/5/2026👍
Mr.10/5/2026👍
Mr.10/5/2026So Good
Ruby27/3/2026其中脆麵包球-蒜香忌廉超好味
Zita25/1/2026好食,但太貴😂
Huen9/1/2026份量多,原味好食
kintak21/11/2025人生食過最好食嘅雞!
Monique30/12/2025韓國人老闆嘗試用英文解釋我訂購的其中一個餐沒有了,多謝她的努力,我最後收到的炸雞都非常滿意,好味👍🏻
Ci24/12/2025果味醬油蒜香烤雞好好味
Mr.21/12/2025맛있어요!
kintak21/12/2025蜜糖咖哩可以,辣雞有啲乾。
Mr.20/12/2025또닭
kintak12/12/2025蜜糖一般,果味醬油OK。
Mr.7/9/20251일1닭
Mr.31/8/2025again and again
Mr.22/8/2025love to eat always!
정원17/8/2025It was just like i’m in korea!!!!Thank you so much!!
Sharon16/2/2026蜜糖蒜香烤雞好嫩滑,不過啲蒜片就係敗筆,已經唔脆又有油膱味
wai4/12/2025分量好小
Ivan1/10/2025餐廳太貴
Choi14/6/2026烤薯角味道完全似烚薯仔,任何調味都沒有,難食,而且用紙袋承載焗到已經濕腍腍,芝士烤雞除咗上面有芝士粉完全食唔到芝士味
Yatlok21/6/2026炸雞雞肉係酸嘅
Ethel17/6/2026雞應該壞咗,有餿味,醬汁都蓋唔到陣味
Sze14/6/2026芝士粉很少,基本上只有一面才有,很小面积,有些炸鸡连芝士粉都没有,也没有额外送芝士粉
Ka25/5/2026韓式玫瑰醬炒年糕配意大利麵,超級辣,最後食咗兩啖就掉咗。如果可以註明辣的程度,就可以避免浪費食物。
Yau1/5/2026雞好柴,啲醬又好貴重味,個皮好鬼硬
Shirby8/4/2026難食左好多⋯⋯⋯
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:4521:15
Saturday,Sunday12:0021:30

餐廳資訊

-