rider-banner-icon
     
  • 中式
  • 亞洲菜
  • 甜品
  • 港式
  • 港式糖水

嘆甜品 (堅尼地城) Tan's Dessert Cafe

5 /5 星評分,100+ 評論
堅尼地城士美菲路49號聯發新樓地下E舖
Mia21/5/2026阿女做功課做到十點,買黎氹佢開心🥳椰皇系列正,清甜,有水果本身的鮮味,食落好有幸福感;黑芝麻糊對本人過甜,甜到食唔落,可能只適合鍾意超甜的人。Anyway,算作偶然食下的深夜幸福之選!
Tsun5/3/2026花枝丸好味!
Cheng25/12/2025唔太甜,好味抵食
KK15/12/2025好味!
Kk25/9/2025好有驚喜!本身見新餐廳,附近都冇咩甜品好食就試吓。點知個芒果愛玉出乎意料好足料,味道好!炸燒賣就似氣炸麻麻地。不過套餐價同呢個味道算係非常唔錯!會再食!
Abel18/9/2025delicious waffle!!
yandy7/8/2025好食 好抵食
yi7/9/2025紫米露口感有層次,辣汁正
yi6/9/2025甜品唔係過甜,好好味,椰皇清香
KL5/9/2025好味!
Chan5/9/2025甜品好吃,份量夠,器皿也很好,乾淨企理,讚
Tung26/8/2025全部嘢都好好味,喺外賣盒上面會畫貓貓公仔。感覺到呢間甜品舖非常之有心。一定會在幫襯。
Bowie26/5/2026The siu mai was probably one of the worst siu mais i’ve had… weird texture and the sauce tasted bad, and so overpriced too… the mango dessert was mid too.
Sally28/12/2025芒果小丸子冇味
Kelvin7/6/2026未有按鐘只放喺門口😡
M9/5/2026榴槤糖水冇乜榴槤味,加錢嘅小丸子未煮熟(中間硬);仲有一隻死蚊係碗糖水到⋯冇下次
Rowena14/9/2025窩夫不錯,但楊枝甘露的西米一團團未煮好般,杏仁茶太甜
Adriana3/4/2026很難食,芋圓好硬。椰汁很稀。。3個人吃一半就掉
Michelle17/1/2026之前食過多次 每次都正常 今次的芒果西米露 芒果爛到黑色 照放咗落去, 番薯糖水 番薯未煮熟 比較失望
Janico9/1/2026冇送嚟,送錯左去唔知邊度!
Jasmine7/10/2025为什么要给顾客送坏了的食物,打开包装一股酸味。制作的时候没闻出来原料坏了吗?
Adas14/9/2025我呢一世人都未食過軟腍腍,內外都好似濕紙巾咁嘅窩夫,呢個嘆甜品嘅窩夫能夠做到一啲都唔脆,真係令我好驚嘆 🙂
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday14:3023:30