rider-banner-icon
     
  • 亞洲菜
  • 港式
  • 台灣菜
  • 茶餐廳/冰室

你好! 茶飯 (葵芳廣場) Hiya Cha Fan

4.7 /5 星評分,100+ 評論
葵涌興芳路177號葵芳邨葵芳廣場地下3號舖
Yolanda28/1/2026份量足,味道佳
Cherie16/6/2026花枝丸好食
Cherie16/6/2026飯偏乾偏硬
PO2/10/2025好食
M14/9/2025高質,大份
BeChu1/9/2025三杯雞超好食
珮加15/8/2025好食的,份量大,但唔知係咪本身全部野食都無配任何醬汁,如果係,商家對自己野食都幾有信心,不過如果可以下次跟返d沙律醬呀茄汁呀,薯餅同魚柳實在太乾🫡 另外個粉面通粉個湯底唔好玩金寶蘑菇忌廉湯溝水可以嗎,因為反正食落都無忌廉湯味,聞就聞到既🤣🤣
i17/2/2026好味,不過今次炒得油咗少少
i17/2/2026好味!
Rebecca19/1/2026魚柳释薯餅偏硬
Jimmy15/6/2026啲飯真係好硬
Kitty12/6/2026份量好夠。味道就唔算係正宗台味,牛肉麵牛肉牛筋夠淋。
Tommy20/1/2026滷水d肉咬唔開
Kevin21/12/2025味道ok,不過啲豬肚同雞都幾韌下~
Fontaine23/10/2025又俾漏嘢! 水果茶去了哪?!😑
Fontaine13/5/2026鮑魚雞粒炒飯,完全見唔到鮑魚! 上一次叫鮑魚就在飯面!
Carol9/5/2026百幾蚊但雞翼腸飯得兩隻雞翼實在有啲講唔過去,而且雞翼仲要唔入味
Fontaine17/9/2025炒高麗菜失了蹤,變了絲瓜!
A21/5/2026啲飯硬、豆腐雜菜麻麻哋
Maggie2/11/2025花膠滑雞湯飯完全一件雞都冇
Fanko28/8/2025極差,鳳梨約1X1.5cm 4小粒,勁多洋蔥,煮到過晒火,肉又乾又柴又硬,黑醋味變咗苦味。極失望。趕客。
小姐23/8/2025骨多過肉大部份都是頭頭尾尾,得2至3舊係有肉…鮑魚仔4隻花膠3小片…200幾蚊完全吾值……差差差
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday06:3021:30